söndag 26 december 2010

Day 25 – Your sleeping habits

Right, det här var ju enkelt: jag somnar, sen vaknar jag. KLAART.

Nej, okej. I våras var jag gryyym på att somna. Skojar inte, jag somnade typ direkt, och om jag mot förmodan inte gjorde det hade jag en fin lek som gjorde att jag somnade på en gång nästan. Those were the days alltså.

Nuuu gör jag inte det. Jag gör likadant som förut, men det slutar ändå alltid med att jag ligger vaken en halvtimme och sen ger jag upp och twittrar i en halvtimme till innan jag somnar efter ytterligare en halvtimmes vridande. Kanske sover jag mer än i våras nu när jag tänker på det... förut gick jag upp sex, så somnade man tolv som man brukar blev det inte mycket sömn. Nu går jag upp åtta, och går och lägger mig... oftast innan halv ett iaf (jag är duktig). Kan vara förklaringen.

Under lovet slår jag sömnrekord, sov härliga 10,5 timmar natten till igår. Sen ska jag ju till Trams på onsdag, så då kan man ju räkna med att vi kommer vända på dygnet också. Jaja. Får fixa det där nästa vår. :P

True story.

Inga kommentarer: