fredag 10 december 2010

Day 10 – An inspiration

Kul att det skriva det här en dag när jag är helt SINNESSJUKT oinspirerad. Är så jäkla trött. Vill egentligen spela Sims 2 hela kvällen, men ska träffa Martin så jag måste nog piggna till och bli social snart. Kanske kan övertala honom att spela Sims med mig iofs...

Jag har ju redan nämnt Zackrid som min eviga inspiration ser jag, räcker inte det? Nähä, nä, okejrå. Ska jag välja en person som inspirerar mig får det väl inte helt oväntat bli Ric O'Barry, som jag redan tjatat om här så många gånger.

Bildkälla: http://www.greenrightnow.com/
Jag tycker han är fantastisk och inspirerande för han jobbar så hårt för någonting han tror på, och han vägrar ge upp. Att han gör det för att sona sina tidigare synder, eller hur man nu ska uttrycka det, tycker jag också är inspirerande för det visar ju att man faktiskt kan erkänna sina misstag och försöka göra något åt det. Han verkar aldrig sluta med det han håller på med heller, utan allt verkar handla om delfinerna, och det tycker jag också är inspirerande.

Om alla brann för något som Ric skulle världen vara en mycket bättre plats helt enkelt!

True story.

Inga kommentarer: