torsdag 23 december 2010

Day 23 – Something that makes you feel better

Glad Festivus alla! Imorgon tar utmaningen en paus, för vem vill skriva om "something that makes you cry" på julafton? Nä, eller hur.

Den här var iaf lätt! Det senaste halvåret (ja, det finns en tidsbestämmelse, ni förstår säkert varför) så har en sak fått mig att må bättre, without fail, oavsett hur jag mår. Arg, ledsen, stressad, förbannad, irriterad, och så vidare, så fort jag lyssnar på en viss låt så mår jag bra igen. Lugnar ner mig, tar ett djupt andetag, och blir lite mer chill, lite mer zen.

Jag pratar förstås om den fantastiska "Burning for you" med Blue Öyster Cult. Kan vara en av världens bästa låtar helt enkelt.


That's awesomeness for you!

And I'm burning, I'm burning, I'm burning for you.

True story.

Inga kommentarer: