onsdag 15 december 2010

Day 15 – Something you love about yourself

This could take a while... hahah. Jag försöker komma på en grej jag älskar med mig själv, men det finns alldeles för mycket att välja mellan. Jag älskar mitt hår, min humor, min rumpa, mitt själförtroende, mina tokfasta principer, min förmåga att få saker gjorde när jag vill det, mina bröst, att jag kan bygga snygga hus i The Sims 2... på en bra dag i alla fall. En dålig dag krymper listan ner till två saker: min rumpa och min humor. Bara Beyonce är mer bootylicious än vad jag är. ;P

Min humor alltså. Jag tycker ju persoligen att jag är skitrolig ALL THE TIME, men det kanske inte alla andra håller med om. Fuck dem säger jag. Nej, jag kanske inte är skitrolig jämt, det får jag väl erkänna, men humor handlar ju inte bara om det. Om jag läser grejer jag skrivit så tycker jag oftast att de är roliga, i alla fall när det är syftet.

Jag tror jag skiljer på att vara rolig (vilket de flesta kan styrka att jag inte alltid är) och att ha humor. Och jag har fett bra humor (höhöh, boussen!).

True story.

Inga kommentarer: