onsdag 21 maj 2008

There's more to life than Kultursektorn, but it's a good place to start

Haha, jag har äntligen fått Zackrids Kreta-bilder! Han har tagit tokmånga, men de här är typ de jag pratade om förut:

När visar den Scrubs? Snart.
Fullkomligt normala vid MacBoken (som skulle visa Scrubs lovade Marcus!)... tills det ska stylas hår.

Jaha, men fixa någonting du då! Annars tänkte jag sätta upp luggen såhär...
Den här bildserien är bäst. Först är jag typ "jaha, hur ska det vara då?". Sen nästa bild typ "men jag tänkte sätta upp det såhär..." och sen kommer Marcus in och bara "nej, du ska ha den här 'åh, jag har varit i krig'-looken". Inte alls cp.

Det enda som faktiskt saknas (allvarligt) är den morgonen när jag som vanligt gnällde över mitt hår och Marcus dök upp och hällde i bananconditioner i det och började ha sig. Så fruktansvärt seriöst.

Heeest. Heeeest!
Sen, eh, var de snygga och seriösa på flygplatsen. Sista bilden är inte alls skabb. XP Nej, men, tänk på att jag måste stå ut med deras galna gloende typ 24/7, och lid lite med mig. Fast vi vet ju att jag tycker om dem egentligen, jävligt djupt inne.

Mer bilder kanske kommer om jag orkar. Tror jag kommer vara liiite busy med att älska Indy imorgon. Eller vad tror ni?

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Chriss sa...

Snygga bilder XP

Du får smsa och berätta om filmen var bra!