tisdag 20 maj 2008

Att vänta eller inte vänta

MEN ÅH. Ni kanske minns att jag skrev om datorn jag ville ha för ett par månader - aslilla Asus Eee? Den släpps på svenska I JUNI vilket är en månad innan jag trodde så jag är ju överlycklig nu. Eller jag skulle varit, om det inte vore för en liten detalj...

...den finns bara i svart och vitt!!! Jag vill ju ha den blå, eller kanske den rosa, för jag är så pass fjollig att det spelar roll, men nu vet jag inte alls hur jag ska göra. Vänta och hoppas att de släpps? Köpa en engelsk och klara mig utan åäö? Eller köpa en svart eller vit och skita i färgen? Jag vet inte, jag vill verkligen ha den blå!

Argh. Jag såg den till och med på Arlanda när vi var där och sprang in i en butik lite snabbt och vart helt "åååhh" över den. Den är jätteliten och jättefin! Dessutom testade jag att använda musplattan - hur enkelt som helst. Jag brukar vara sämst på såna, men det här är meant to be.

Eller så kanske jag ska spara ihop mina pengar och lägga dem på en MacBook Air som är en av de miljövänligaste datorerna just nu (och dessutom så snygg att man bryter ihop typ)? Synd bara att jag inte har några 22 000 över.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: