fredag 16 maj 2008

Skolan är mest ett tidsfördriv mellan tentorna

Zackrid dog av skrattDet enda vi gör i skolan nu för tiden är att hänga vid tjugo-sofforna (som heter så fast det bara är en soffa och en fåtölj). Idag var jag inte på en enda lektion, jag hade egentligen bara tänkt fika med Z och sen åka hem, men jag gick med till skolan och hängde där ett tag i alla fall. Och Snus dyker upp där med jämna mellanrum och gnäller också - han bor typ där nu för tiden.

Well, det var inte ett dugg moget när jag och Z låg där. Det enda vi pratade om var bajs, och lite kukar, och jag börjar undra vad som är fel på mig ibland. Okej, vi var väl medvetna om att det inte var särskilt moget, men det är ändå rätt så bad.

Grejen är att de där sofforna är seriöst bekvämast i hela världen. Jag och Marcus har ju en plan på hur vi ska sno dem och komma undan med den, som lite kortfattat går ut på att sno sofforna och sedan trasha hela rummet totalt, köra in heroinsprutor i väggarna och allting, och sedan hoppas att de fokuserar mer på det och mindre på de stulna sofforna. Så jävla sköna är de att det vore värt det...

Jag var mogen och ville inte resa migNu är jag i alla fall klar med nästan allt skolarbete, det är ett prov, ett boksamtal, och en inlämning som är kvar, sen är det adjöss med gymnasiet. Nej, jag kan inte tro det heller, allvarligt, hur gick det till? Hur överlevde jag när jag var tvungen att umgås med alla idioter (på ett kärleksfullt sätt) som går där hela dagarna? Jag vet inte, men det var nice i alla fall.

Ikväll blir det Indiana Jones and the Last Crusade hemma hos Dreaner, och det är ju nice, speciellt som jag inte träffar Dreaner särskilt ofta. Varför gör jag inte det? Det är konstigt, jag tycker ju om honom. Iaf, nu ska jag ju det! Och han hänger med på CotCS nästa vecka också! :D

Sen ska jag tipsa om den här hemsidan, http://livshistorier.blogspot.com/ Jag har skickat in två bidrag, and you will know it's me, men det slog mig att ett av dem var kanske lite väl avslöjande. TROTS att det bara var sex ord. Jo, så det kan gå. Men, men, sånt kan man leva med.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: