måndag 26 maj 2008

"Han kan vara den mest hobby-upptagna mannen jag känner."

Jag skulle gissa på Marcus, jag, Zackrid och Fredrik, men den sista kan vara någon annanDen här bilden har ingenting med dagen att göra, jag försökte bara hitta någon bra bild på tjugosoffan, men det går inte att hitta någon där det inte ligger massa män och tar på varandra på, och jag tänkte bespara er det idag (fast bilden där Marcus och Fredrik ligger och håller om varandra är alltid lika söt). Jag skulle kunna göra ett kollage med män som tar på varandra, så mycket bilder har jag...

Den intelligenta frågan är: vad gör jag i skolan nu för tiden? Jag var där idag för att lämna igen böcker, något som tog typ... tre minuter. Sen råkade jag hitta Sara, Fredriks flickvän, så vi SMSade och tjatade på honom och Zackrid och bad dem komma till skolan. Var hamnade vi? I tjugosoffan. Marcus och Zackrid hade väl en anledning, de skulle ha lektion. Jag? Nej, jag bara satt där. I en timme. Och lyssnade på det gamla vanliga snackat om bögsex och andra äckliga saker.

Utsikten vid tjugosoffanDet roliga är att mitt i allt bögande så började Marcus och Fredrik (Z var iväg på lektion) att prata om hur det kändes att bli påsatt som kvinna - de hade vid olika tillfällen råkat ut för något liknande och insett att det var världens läskigaste känsla. De sa att de tyckte uppriktigt synd om oss kvinnor, "det måste verkligen kännas hemskt! Och männen är ju alltid mycket större också, tänk dig det!". Det kändes skönt att de för en gångs skull fick lite perspektiv, fast ja, det kanske inte är det man lider mest av.

Sen fick Fredrik för sig att vi skulle åka till ToysR'Us i Kungens Kurva, men Marcus hade inte tid, vilket gjorde oss väldigt bittra. Han var även skeptisk till om vi skulle få med oss Muskot, för han "hatade IKEA" (vilket var vårt första mål), så det blev inget av med det. Imorgon ska jag kräva att vi antingen åker till ToysR'Us, eller porrbutiken som de pratade om först. "Det finns runkbås där! Ska du med, Ellen?" "JA, LÄTT!".

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: