söndag 18 maj 2008

Moget, Mr P!

Igår var inte en bra dag. Den började med typ... mindre misär eftersom jag är KVINNA och bara måste ha mens och dessutom ibland får såna där superöverdrivna attacker som får en att undra vad fan det kvinnliga könet gjort för att förtjäna det här? Är inte det typ Guds straff för det där med äpplet? Tja, de kristna got that right - det är helt klart ett straff!

När jag kom hem efter en rätt trevlig dag med Vandas teateruppspel (Animal Farm - fett bra) och nörderier på Subway så var jag tvungen att sätta mig i TRE TIMMAR och skriva ut Erised-anmälningarna. Det gjorde att jag missade hela CSI/Brottskod Försvunnen-crossovern som jag sett fram emot att se enda sen jag hörde talas om den (typ sen i torsdag, MEN ÄNDÅ). Då var jag inte på bra humör.

Fast sen, trots att klockan var typ tolv och jag skulle upp idag för frukostarrmöte i stan, så tog jag mig tid till att läsa igenom några geografitentor och maila in dem, och när jag öppnade skolmailen hittade jag det där väldigt mogna svaret från Mr P. Oerhört kul, eller något.

I alla fall, idag blir det alltså en full dag: först arrmöte, sen jobb (i Täby Kyrkby!), och sen måste jag skriva om min religionstenta så att det blir MVG-kvalité på den så att jag kan få det i slutbetyg. Det kommer bli en rätt jobbig dag, känner jag.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: