fredag 23 maj 2008

"Om Jan Ítor är med så måste man ju nästan se den..."

Sådär trött och supersliten var jag när jag äntligen fick min frukost igår, efter att ha gått hela vägen från stan och sovit tre timmar i de gudomligt sköna tjugosofforna. Ja, så kul kan man ha.

Alla förväntar sig att höra en djup kommentar om Indy 4, eller att jag ska kunna svara på huruvida den var bra eller inte. Det kan jag inte. Jag kan säga såhär mycket: den var inte dålig. Jag är inte besviken. Men bra? Hur ska jag veta det utan att ha sett den fler gånger än en? Nej, det är för svårt att säga.

Att gå hem från stan var kul, men gud, hade jag fel skor, eller? Jag vet, jag måste sluta ha högklackat hela tiden, men jag klarade av att jobba med dem i söndags så jag trodde inte det var ett problem. Jag hade fel. Mina fötter har dött och det blir ballerinor ett par dagar framöver nu.

Det bästa var i alla fall när vi kom till Roslags Näsby och Dreaner börjar nynna på introt till "Hooked on a feeling", och sen började alla fyra (dvs jag, Zackrid, Dreaner och Fjanto) sjunga på den. Folk som väntade på tåget måste ha uppskattat det. I vilket fall som helst fortsatte vi med vår allsång hela vägen till Täby Centrum, så det var väldigt vackert.

Nu har jag typ... stuff I should do, jag måste bara orka bort från datorn och klä på mig. Ska nog se över mina tillgångar lite snabbt också, har jag mycket pengar blir det nog 7-Eleven-frukost, annars får jag leta efter något hemma. Frukost är inte kul sen jag dödade våffeljärnet för några dagar sen, för då kan jag inte göra toast. Men mor ska skaffa en ordentligt toastmaskin, så det blir nog lugnt ändå.

Och nu är vi såklara med gymnasiet att det är tokigt. Betygen sattes nämligen igår, och mina betyg i år är grymt bra. Jag har flertalet MVGn, och kanske ett G. Som jag förtjänar. Allan dök upp igår och sa att jag fick MVG i geografin, och då blev jag sjukt nöjd. Enligt Zackrid hade han även kommenterat varenda bild på mig från Kreta med att påpeka hur sjukt cool och casual jag alltid såg ut, medan alla andra alltid smilade upp sig som fan framför kameran. Jag är cool.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: