onsdag 15 oktober 2008

I'm obviously Concerned

Idag åkte jag till den här tunnelbanestationen (bra, har alltid velat göra det!) och var på en spännande jobbintervju. Den gick så dåligt att det var pinsamt och jag tänkte att det här jobbet får jag aldrig för liksom... det var idiotiskt.

Men det fick jag visst, haha! Och Trams var på mystiskt utbildningsgrejs för frilansande cateringjobb - och hon fick det! Så vi har jobb! YAY! Allt går bra. Dubbel-YAY!

Sen åkte jag buss i två timmar helt i onödan idag. Det var kul. Eller inte. Men jag såg lite mer spännande delar av London och jag gillar att åka buss, så.

Och jag har pratat med Wombat för första gången på flera år också! Det är trevligt, jag har saknat honom. Inte för att vi har så djupa konversationer, men han verkar ha lite koll på mig och nu har jag lite koll på honom, så det känns bra.

That's enough of that shit.

Note to self: Drick kaffe and go with your instinct. Även om det funkar ändå.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja mig, jag visste inte ens att du var i London ^^ Grattis till jobbet!

Kramakalas Julia

Ell sa...

Haha, jo, har varit här i två veckor nu. ;P
Tack du!

Anonym sa...

darling det är sjukaste tjockisprogramet på trean just nu! du kommer att älska det.

http://www.kostdoktorn.se/?p=3067

klicka dig vidare där och se dem online. det är sjuuukt och tjockt till tusen. avsnitt tre är särskilt sjukt.

miss you.