lördag 25 oktober 2008

Complete series? I has it!

AAAH! :D

(so)Snacke(so) Uppkörning 26/11!!!: WOHO jag har hittat en som säljer sista vännerbandet xD
Come little Angelina, I don't wanna do you no harm: YAY!!!
Come little Angelina, I don't wanna do you no harm: KÖP DET!
(so)Snacke(so) Uppkörning 26/11!!!: har gjort de
(so)Snacke(so) Uppkörning 26/11!!!:200kr
(so)Snacke(so) Uppkörning 26/11!!!: ska få de på posten xD

Fattar niii? VI HAR ÄNTLIGEN EN KOMPLETT SERIE. Så fort jag kommer hem ska jag se de där avsnitten jag missat. Shit pommes alltså. Det har tagit, typ två år tror jag, men VI HAR ALLA AVSNITT AV VÄNNER - PÅ VHS. Så fucking jävla hardcore bara.

Ska bara lösa problemet med vem som ska få vårdnaden av dem sen när, tja, jag flyttar hem och flyttar ut igen typ. Men det är ett senare problem - skiten är iaf komplett nu!

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: