söndag 17 maj 2015

Ny design

Bloggy har ny design!!! Vilket jag hoppas ni ser när ni läser det här, annars vet jag inte om det är ni eller jag som har misslyckats ärligt talat.

Jag har ganska länge velat göra nåt åt designen, därför att det här med vit text på svart bakgrund har börjat kännas lite tröttsamt. Jag veeet, alla sa det till mig för flera år sen, men vadfan, DÅ var det inte jobbigt att läsa. Det har säkert med åldern att göra. Hur som helst har jag funderat på att fixa nåt sånt här länge, men jag lyckades inte riktigt få till det med bloggers templates. Den jag haft är så gammal att den inte ens fanns kvar, hehe. Men igår satt jag lite för länge med det hela och fixade det här. :D

Det var fan long overdue. Bloggy fyllde visst TIO ÅR förra månaden, vilket jag helt missade. Blogger kunde ju sagt nåt, kan man tycka. Hur som helst gör det ju bloggy skitgamma och då var det ju verkligen på tiden med en ny design, tycker jag. *klappar bloggy*


Visst, det är ingen drastisk skillnad, och bilden/loggan är ju detsamma, men jag gillar ändå designen jag haft. Jag *vill* ha det svart och mörkt liksom. Spegelbollen gick ju tyvärr bort förra året, så bilden kommer nog att vara kvar här i åtminstone tio år till, om inte Linda ger mig en ny typ. Men det är en nice bild, tycker jag, så det gör ingenting.

Jaja, grattis i efterskott, bloggy! Och jag hoppas resten av er gillar den nya designen!

True story.

Inga kommentarer: