lördag 2 maj 2015

April i bilder

Jaha, vad hände i april enligt mobilen egentligen? Jag förutspår skitmycket gerbilbilder.


Måndagen började bra med att jag adopterade Fíli och Kíli


Mamma hade köpt påskgodis och roade sig.


Fíli eller Kíli äter.


Fick ångest över att marsvinen kände sig neglectade så fotade dem med.


Nori hade väldigt svårt att acceptera den väldigt konstiga grejen ovanpå hans bur.


Jag hade väldigt svårt att acceptera slutet på Cujo så jag la den i frysen!!!


Det var påsk, så jag klädde mig halvsnyggt och åkte hem till mina föräldrar.


Där åt vi finskt bajs av oklara anledningar.


Sedan åkte jag hem till Vanda som rakade min sidecut igen. ^^


En av gerbilerna hittade ett fint hus.


Gerbilerna sov på varandra.


En gång till.


...alltså gerbilerna sov jävligt mycket på varandra och jag tog jättemycket bilder på det för det är snorgulligt. Let's leave it at that.


Jag satte googly eyes på min blender så den passar in med resten av köksredskapen!


Jag hade Studio Ghibli-helg och såg igenom sex av deras filmer. Spirited Away och Totoro är nog mina favoriter, för jag är en basic bitch.


Jag jobbade jättemycket på muséet och fotade lite på den nyöppnade dinosaurieustställningen. 


Min kottepalm växte som fan. Orka vända bilder.


Jag var på en skum gruppintervju och fick en gratis lunch och ett superpresentkort. Väärt.


Det var Avengers-premiär och Chriss och jag visade vårt stöd för en viss utebliven karaktär. #lokijusticewarrios


Jag köpte film för hela mitt superpresentkort (800 kr). VÄRT. Trams och jag jobbar oss just nu igenom högen.


Körsbärsträden blommade så vi var där och tittade, sedan vi såg Prinsessan Kaguya på bio och tittade på Sauke på kvällen som äkta weeaboos.


Det var sci-fi-mässa så vi gick dit och hittade cosplayande Assassins.


 Nåt random monster som skrämde skiten ur mig.


R2!!!


Jag posade med Clintan.


...och köpte mer film, för det behövde jag ju.


Körsbärsträden blommade även vid universitet.


Jag jobbar fortfarande hårt med mastersuppsatsen. Ibland med en fet kopp te.

April var en rätt nice månad, nu när jag ser tillbaka på den.

True story.

Inga kommentarer: