lördag 21 april 2012

Nya vänner--- eehh, jag menar växter!

Man ska aldrig ha samma hårfärg någon längre period. Eller, jag har i alla fall inte det, för jag brukar tröttna. Efter att ha varit blond i nästan tio månader började det kännas som att jag hade lite för kul, så jag bestämde mig för att köra på något mörkare!

:D
Det skulle inte bli fullt så lila, men whatever, jag gillar det. Hur lila det ser ut beror såklart väldigt mycket på ljuset, men det är å andra sidan ganska ballt att ha en skiftande hårfärg, så jag klagar inte. Känner mig fett häftig. ^^

Idag var jag på IKEA och köpte nya växter. En benjaminfikus fick ersätta min ampellilja, och en kantdracena (som heter Song of India på engelska, sjukt fint!) köpte jag bara för att de är asfina. Jag såg även serdangpalmer där, och jämfört med min stackars sate var de ju hur fräscha som helst. Jag hoppas dock min ska hämta sig, men just nu ser den för jävlig ut faktiskt.

Benjaminfikus till vänster, kantdracena till höger!
Den här helgen är riktigt nice hittills måste jag säga. Imorgon ska jag jobba (lagom party), men efter det ska jag, Acksäll och Emelina se De tre musketörerna-musikalen så jag behöver väl knappast nämna hur TAGGAD jag är på det? :D

True story.

3 kommentarer:

Svedski sa...

Åh, den är så bra! Har sett den två gånger och tänkte gå en tredje gång i höst och dra med mig mamma då!

//Factie Evight

Svedski sa...

Och stört snygg frissa;)

Ell sa...

Jaaa, den är awesome. :D Andra gången jag såg den nu, men ska se den igen i juni. ^^

Tack! ^^