fredag 20 april 2012

Meemeeeeee

Hanna taggade mig...

Regler: "Each tagged person must answer the 11 questions given to them by their “tagger” and post it on their blog. Then, choose 11 new people to tag and link them in your post. Create 11 new questions for the people you tag to answer. Do not tag back to the person who has already tagged you."

Vilket land skulle du aldrig vilja besöka?
Alla i hela världen! Men om jag bara får välja ett så vill jag nog besöka Australien. Det har jag velat ända sedan jag fangirlade Steve Irwin för några år sedan, för de har så fantastiskt djurliv. Finns så otroligt många vilda djur som jag vill se i Australien, typ kaninpungsgrävlingar. :D

Och så vill jag såklart åka till Zanzibar to meet the zanzibarbarians!

Vad är det sista du gör innan du somnar?
Onanerar eller kollar Twitter. TMI, men Hanna frågade.

Vad är det första du gör när du vaknar?
Kollar Twitter. Eller ibland somnar jag om också.

Gå i högstadiet för alltid eller gå i gymnasiet för alltid - vad väljer du?
Gymnasiet, LÄTT. Alltså visst var gymnasiet jobbigt ibland, men ingenting kan få mig att gå om högstadiet. Pappa sa någon gång att när min syster gått ut högstadiet var hans mål att aldrig mer behöva sätta sin fot i en högstadieskola. Jag känner likadant redan nu.

Fast då vill jag ju gå i tvåan på gymnasiet, när jag läste sam-kultur tillsammans med Kultursektorn. Vi var awesome. Well, i högstadiet hade jag också ett ganska awesome piratcrew som jag hängde med, men trots att de var skitkul blir det ändå gymnasiet. Fast helst trean, för jag klarar mig utan det konstant behovet av sessions och historia b...

Hur ser ditt drömboende ut? (visa gärna bild)
Jag har inget drömboende. Jag trivs asbra i min lägenhet! Fast det är klart, hade jag jättemycket pengar skulle jag nog ha köpt en större lägenhet med flera rum och sådär, men jag skulle nog inreda den ungefär som nu. Nördiga grejer och kottepalmer överallt!

Eller kanske en hobhåla?

Vilken amerikansk talkshow skulle du helst vara gäst på?
Ellen Degeneres show, vad den nu heter (Ellen? The Ellen show?) för att hon är awesome och vi kunde bonda över att vi har samma namn. Vissa i min klass brukar skämtsamt kalla mig för Ellen Degeneres ibland, men jag tror inte att de fattar att jag tar det som en komplimang. :P

Vad är den paradrätt, den du lagar när du vill imponera på dina gäster?
Kesolasagne. Fast jag brukar sällan försöka imponera på folk med min matlagning.

Tror du på någon högre makt, t ex gud eller "andligt medvetande"?
Ibland, men oftast inte. Jag blir ju fruktansvärt troende under Mello och fotbolls-VM till exempel, och ibland i seriösare sammanhang. Men jag är varken spirituell eller religiös på det sättet. :P

Om du fick vara allsmäktig diktator i Svergige, vad är det första du skulle göra?
Vilken ångest jag fick av det ansvaret här. Ehh... JO VÄNTA JAG VET. Avskaffa monarkin. HAH!

Har du någonsin blivit påkommen under sex?
Nope! Och då har jag haft sex på en hel del ställen där man hade kunnat bli det...

Vad är den bästa presenten du någonsin fått?
Min kottepalm! :D Jag har fått massa bra skit genom om åren, men just nu tycker jag bäst om min kottepalm. ^^

Jag utmanar: Chriss, Trams, Linda, Johanna, Elsklingen, Zackrid och ingen mer för jag känner inte så många som bloggar...

Här får ni elva frågor att svara på om ni vill:
Vem är den bästa personen i hela världen? (hint: jag)
Vad gör du helst på en fredagkväll?
Vem i Avengers vill du helst ligga med?
Om du fick en miljon av mig nu, vad skulle du göra med den?
Vad tycker du - och var ärlig nu - om kottepalmer?
Vilken superkraft vill du ha: flyga eller bli osynlig?
Om du bara fick äta en frukt resten av livet, vilken skulle du välja då?
Vilken del av internet skulle du aldrig kunna klara dig utan? (Twitter, blogg, Facebook, Tumblr, andra bloggar, Fefo, eller vad som helst)
Har du något favoritcitat och i så fall vad?
Sean Banan eller Carola?
Vilken är din favoritdinosaurie?

True story.

2 kommentarer:

hanna sa...

Hahahahhaha TMI!!!!!! Och helt otroligt att du aldrig blivit påkommen, det trodde jag faktiskt med tanke på att du är äventyrlig av dig... Du är sex-ninja!

Ell sa...

Du frågade ju!!!

Hahhaa, men man får ju vara lite smart. ;P