söndag 15 april 2012

Dag 03 – Min favoritserie

Den här 30 dagar-grejen är redan nice! Jag blev så sugen på att läsa En prinsessas dagbok, så när jag vaknade imorgon sträckte jag till bokhyllan och plockade ut första boken, och lämnade inte sängen förrän jag läst ut den (eller jo, jag gick upp och gjorde frukost vid ett tillfälle). Sen gick jag och gymmade. En söndag blir inte mycket bättre än så!

Bildkälla: http://smartasanna.files.wordpress.com/
Ni bara "ooohhh, big shocker there, didn't see that one coming". Utom några av er som bara "inte Harry Potter????", och sen stormar ut såhär:


Hårt liv. Jag orkar inte skriva om LotR idag, men om ni känner ett enormt behov av att höra vad jag tycker om det så har jag tidigare gjort det här, här, här och här till exempel. Fast det är bara en liten del av gångerna som jag pratar om serien på den här bloggen.

True story.