fredag 22 februari 2008

Singing: "here we go again"

Jag har nu fått den officiellt fulast inslagna presenten någonsin. Av min käre bror. Fast innehållet var most appreciated, nämligen en USB-koppvärmare. Så jävla bäst! Jag tror jag nämnt för honom en gång eller nåt att såna finns och är coola, och så fick jag en. Hurra! :D

Vi firar min födelsedag idag nämligen. Fast jag fyller på onsdag, men jag och Chriss åker ju imorgon. Så förutom den fick jag ett antal post-its (en hög med blå fina, och sen två med typ smileys på), pepparkakor, brownies som det stod "Ell" på med lappar under (som lovade kladdkaka, latte och lapskojs), OOOCH James Blunt-biljett. YAY. :D :D Och Trams ska gå med mig, så jag slipper gå ensam, hurra!

Jag tycker om att fylla år. Fick världens godaste tårta också, fast inga ljus. ;P Men jag överlever. Dessutom var det bubbelplast med USB-grejen, och alla älskar bubbelplast (jag och Marcus spenderade en hel bussresa med att prata om hur mycket vi älskade bubbelplast en gång), så dagen är fulländad. För vi spenderade ju dagen med att shoppa också, och jag köpte en fin tröja ("You can kiss me... You can hold me... but if you touch my hair I will destroy you"), så hurra hurra bra dag. :D

Nu ska jag bara packa inför min fina tripp till Krstad. Hurra...

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: