onsdag 20 februari 2008

Nu är det krig

Timman är slagen - no pun intended - för att blogga om klockjäveln som förpestar mitt liv. Förra veckan spontanomorganiserade jag mina tavlor eftersom de hängede helt huller om buller och det störde mig som fan. Så ner mer alla, flytta runt spikar, och upp med skiten igen. Asbra.

Förutom att klockfan inte fick plats på väggen längre. Nemas problemas, jag flyttade den till väggen mittemot... och ångrade mig direkt. Seriöst - bakom mig? Det var hur puckat som helst, såg aldrig vad tiden var, och kunde inte sova pga högljutt tickande ("NEJ NU JÄVLAR!" utbrast jag argt och slet ur batterierna en natt, och så var det med den saken). Så vad gör man? Flyttar igen.

Överla med Chriss, ny vägg, ny placering. Perfecto! Tills brorsan kom in nu (jupp, jag valde väggen mot hans rum - do you see where this is going?), och sa att den låter så jävla högt att han inte kan sova. Så nu ligger den på TVn, och imorgon ska jag först örfila skiten ur den, och sen lösa den här krisen en gång för alla.

Nu, jävlar, är det krig, klockfan.

That's enough of that shit.

3 kommentarer:

M sa...

*ASG*


*ASG*


*ASG*


Precis SÅ kul hade jag åt ditt inlägg ^_^

Trams sa...

Din klocka är ond! XP

Anonym sa...

Vad jobbig klocka du har. xD