fredag 8 februari 2008

No more coffee for yooouuu

Jag är officiellt arg på Zackrid nu! Eller egentligen inte, men jag är arg! :/

Saken är den att vi sen några veckor går på café och äter frukost på fredagar, det är supermysigt, och man får rätt bra frukost till hyffsat pris på cafét vi går till. Asmysig tradition liksom.

Men nu när jag loggade in för lite "jag kan inte sova"-surfande hade jag fått massa offline-meddelanden från honom där han sa att han kan inte för han ska till Vårdcentralen. VÅRDCENTRALEN!? Vad ska han där och göra?? En fredagmorgon? Jag lovar, han kommer fastna där hela dagen och missa Sci-fi-fredag! Eller vänta lite, det var Trams, jag tyckte väl det lät bekant.

ÄNDÅ. Bitter! Nu funderar jag på om hur jag ska göra, typ om det vore värt att skita i frukost hemma och ta en Kockis-frukost. Det är billigare än cafét, men ändå mindre ansträngning och mer nice än hemma. Antagligen blir det så.

Vårdcentralen. Bah.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: