fredag 15 februari 2008

Frid, sektorn!

Det här är ju min atm favoritbild. Haha, jag vet inte varför alla killar jag känner alltid kladdar på varandra och hamnar på såna här bilder, men de gör det iaf. Och Zackrid tog den här och la den som bakgrund på min mobil, så ja, haha. Den är fin. ;P

Chriss kommer! Hon SMSade mig imorse och sa att hon var sjuk och kanske inte skulle orka komma, så jag fick jättemycket ångest och deppade hela dagen. :( Men sen ändrade hon sig! Hurra!

Marcus blev jättearg när jag sa det. Han och Zackrid dök upp i korridoren och upplyste mig om att mitt boksamtal börjat, och jag lackade ur och skrek att jag minsann sket i det för mitt liv sög och jag hade inte ätit på hela dagen, och Chriss kommer inte, och Marcus bara "JO! DET GÖR HON VISST!" och började prata om att det var bäst för henne att hon kom, annars får han inte höra "duschdraperi" och då blev det inget smisk på en vecka. Sen gick jag och åt och blev genast på bättre humör. Kultursektorn. ^^

Fredrik dök upp i matsalen också, och typ sa något om snus varpå jag blev jätteaggressiv och bara "SÄGER DU NÅT JOBBIGT SÅ DÖDAR JAG DIG MED GAFFELN FÖR JAG ÄR PÅ PISSIGT HUMÖR", varpå han bara "va?" och Marcus typ "JO, hon sa att... ehhh... vad sa hon egentligen?". Vi är ju så jävla seriösa. Sen pratade Marcus och Zackrid om hur mesig Chriss var, "själv hade man ju dubbelsidigt benbrott", "så länge du inte är död är det inget farligt!" och så vidare. Väldigt peppande samtal.

Kultursektorn har för övrigt upptäckt A3-format! Världens bästa format! Vi kopierar allt i det nu (Zackrid har lärt sig använda kopiatorn ordentligt ;P), vänta bara tills nästa Kulturblad. Och bilden på Marcus är underbar, i pappersinsamlingen låg MASSVIS av strimlade papper, så han och Spännson skulle ha krig med dem ("åh, var har de grejen man gör så med? Såna är skitkul!"), och sedan fick vi för oss att skapa A3-konst och kopiera strimlorna på A3. Marcus beundrar resultatet, och jag garvade åt det faktum att om städarna blev pissed skulle han vara första misstänkt. ;P

Så trots att dagen har sugit rätt mycket har sektorn lyckats rädda den. That's what sektorer are for, typ. Och om typ två timmar kommer Chriss. :D SHIT, jag måste städa...

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: