söndag 3 februari 2008

:-(( ¬:-D :-V i-)

Min familj är så underbart dysfunktionell ibland. Jag och mamma kommer hem efter att ha övningskört, och över hela vardagsrumsgolvet ligger vad som ska skruvas ihop till en duschstång, och i en fåtölj sitter pappa och tittar på typ skidåkning på TV. "Tja", säger jag glatt, "har du försökt bygga något?", varpå pappa mumlar nåt om att han inte klara av att läsa "den jäkla manualen". Haha.

Söndagar är underbara dagar för övrigt. Man vaknar sent, äter frukost när mamma och pappa äter lunch, och inser klockan fyra att "fan, jag har inte ätit nånting, men jag har druckit tre koppar kaffe". Om det inte vore för att jag var tvungen att övningsköra skulle jag gå runt i pyjamas hela dagen.

Igår tempbannade jag mig själv från Fefo tills på tisdag för jag var allmänt trött och grinig och hatar alla där. Sen ångrade jag mig själv en halv minut efter, men jag ska vara stark och inte be någon släppa in mig. Jag tror en paus är välbehövd, och ska jag vara helt ärlig har det varit jävligt skönt att slippa sitta där och klicka och undra vad alla gör. Hah.
För övrigt är det kul att min lärare mailat ut material till tentan som ska vara skriven tills på fredag (som jag planerar att göra punder studiedagarna), och en av dem faktiskt heter "ondskefulla uppgifter.doc". Jag vet inte om det säger mer om tentan eller läraren.

Awesome nr 1: testa att skriv http://www.somenspegelboll.com/ och se var ni hamnar...

Awesome nr 2: det är sjukt kul att skriva Magiska grunkan eftersom jag får göra så mycket spännande research. Det är såhär det ska vara att skriva!

That's enough of that shit.

P.S. Knäck rubriken, om ni kan! D.S.

Inga kommentarer: