onsdag 13 februari 2008

Kladdkaka makes the world go around

Japp, nu har jag förberret mig för imorgon. Ben & Jerry's-glass i frysen, kladdkaka i kylen (med en lapp på: "Den som rör min kladdkaka kommer att arkebuseras*! /Ell *slå upp i ordbok, chansa inte"), och så fort jag kommer hem efter fikat med alla nördar i stan ska jag tillbringa hela dagen med att kolla på Indiana Jones-filmerna. Har jag riktig tur har Acksäll bakat chokladcupcakes med maraboufyllning och chokladfrosting också, och då är det ju bara att tacka och ta emot. Jag älskar Alla hjärtans dag. <3

Idag har jag varit sjuk, och jag orkar inte om jag ska vara det imorgon också. Det vore exceptionellt skitdåligt, för då missar jag boksamtal om Processen, och det sista jag vill göra är att behöva skriva om den. Den är seriöst inte bra, jag fattar inte varför alla älskar Kafka. Visst, den är intressant, tanken är bra och så, men det är fantamig inte bra skrivet. Det är bara svamligt och drygt, och jag pallar inte. Så jävla synd att de inte brände upp allt han skrev som han ville. Så jävla drygt dessutom eftersom det var hans sista önskan. Schysst kompis.

Nej, nu ska jag sluta vara bitter och titta på Lost istället. Sen vet jag inte hur mycket jag ser fram emot det, men ändå. ;P

Inga kommentarer: