torsdag 21 februari 2008

"Luke Skywalker var jude!"

Marcus har en ny, riktigt awesome telefon! Den är köpt för 300 spänn på Clas Ohlson, kan skicka SMS, ringa, och alarmera, och that's it! En så jävla konsekvent telefon, det är ju galet! Dessutom är den toksmal.

Och spana in den extremt tydliga texten. Man ser verkligen vad det står, alla tider på dygnet, alla väder. Det bästa är att - som ni kan se - har den bara en stor jävla rad. Den kan inte skriva å, ä eller ö heller, så det blir sjukt fula SMS. Det vanliga "åååhhh hej!" blir plötsligt väldigt roligt att läsa. Det är seriöst den perfekta telefonen. Eller kanske inte.

"En telefon ska antingen ha alla funktioner, eller inga alls."
- Marcus

Våra judeskämt börjar spåra ur totalt. Efter att, under en lång tid, pratat om hur hemska de är (ifall fyrtio arga rabbiner eller PK-maffian läser det här bör kanske påpekas att, ehh, vi är faktiskt inte anti-semiter, vi har bara väldigt dålig humor. Och som vi säger så finns det ju grupper som är värre än judarna), bestämde sig Marcus och Fredrik för att den bästa taktiken vore kanske att joina dem ändå. Sedan sprang de runt och stal allt de hittade, och gjorde en kippa av... vad det nu var. Väldigt fin bild där, som ni ser.

Jag vet inte vad som är fel på mina kompisar, men jag tror att de tär mycket.

Chriss träffade Synth-Hitler idag för första gången, och hennes enda kommentar var "jag förstår varför ni kallar honom det". Jag måste fixa en bild hit någon gång på honom bara för att alla ska förstå det logiska bakom det smeknamnet.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

M sa...

Om den telefonen hade kunnat skriva å, ä, ö hade jag velat ha den. Seriöst.