måndag 28 maj 2007

You're still in bed at ten...

Ick. Vaknade imorse med ont i halsen och huvudvärk och bestämde mig för att stanna hemma (vilket SUGER, för jag missar Dreaners MacBeth-uppspel och jag missar att fika med Svedski OCH jag missar slutet på Fight Club - dö!). Så efter att ha ringt körskolan och avbokat massa körlektioner (jobbintervju/inte tid/skola/vem bryr sig) vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Jag borde sätta igång med historia a, men jag har inte boken hemma, och dessutom lovade Z att hjälpa mig med det på onsdag istället då vi är lediga.

Så jag tror jag ska läsa Frida-tidningar, äta chips och spela Shrek 2 som jag köpte igår. Låter lagom djupt och ansträngande. Kanske ska se ikapp Stargate och Ugly Betty också när jag ändå är i farten. Ja, det blir nog en djup dag hur som helst.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Hade jag kunnat hade jag gjort något odjupt med dig :)

Ell sa...

Awww! ^^