fredag 11 maj 2007

It's the freakiest show

Jag är på halvdåligt humör och tillbringar kvällen med Frida-tidningar och chips, så här kommer en lista istället.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "5(x+3)(x-4)=0 <--- Nollprodukmetoden". Min mattebok. ;P Jag har pluggat!
2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid? Ett kex. Det ligger kex i hela mitt rum eftersom jag alltid hämtar dem men inte orkar äta upp dem och sen ligger de över natten och så vet jag inte vad jag ska göra med dem och så hämtar jag fler. Jag är galen av stress.
3. Det senaste du såg på tv? Stargate Atlantis, fast jag var trött och hängde inte med alls.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är. 23.11. Och svaret är... 23.14. Go me!
5. Bortsett från datorn, vad gör du just nu? Läser Frida-tidningar och äter chips.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Jag gick hem från ICA efter att fått höra de som har koll på jobben inte är där förrän på måndag.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här utmaning? Typ bdb och feffo.
8. Vad har du på dig? Ljåsblu (jag menar ljusblå men skrev kreativt fel) jeans, en blå tröja med glittrigt tryck från TYSKLAND (det är coolt) och en vit sjal. Och min ständiga följeslagare: Gyllene Tider-svettbandet.
9. Drömde du något inatt? Ja, jag drömde att jag fick glass av min lillasyster från hennes prao, och det hände på riktigt sen också. ^^
10. När skrattade du senast? När vi åt middag. När jag, min mamma och mina syskon äter middag är vi helt hysteriska, efter typ en kvart-tjugo minuter ligger alla och asgarvar.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? HAHAHAH, allt. Åtta stora affischer, 6 affischer från tidningar, 12 bilder ur Aftonbladet Söndag med HP och LotR-motiv, 9 tavlor, en klocka, en helfigursspegel, 4 bilder på Johnny Depp ur en gammal kalender, mitt bildprojekt från nian (föreställer Hoggyexpressen och så står det Hogwarts.nu på det), Ms bildprojekt för att komma in på estetlinjen (tror jag), en gammal popcornkarton med LotR-motiv, och tre brev (ett från Nellie, ett från Trams och ett från Zackrid). Och då räknar jag INTE med garderoben och bokhyllorna...
12. Har du sett något konstigt på sistone? Ja, jag såg Dum och Dummare faktiskt göra skolarbete tidigare idag. Och Dum var skitjobbig och sjöng "I just called to say I love you" i mitt öra och kommenterade allt jag gjorde på datorn.
13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen? Trevligt tidsfördriv, men vi kommer nog inte gifta oss.
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Shrek 2. "Oh, big chocker there, didn't see THAT one coming." Jag funderade på att se den ikväll igen innan Jay Leno, men jag orkar inte.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Precis allting i hela världen. Nej, men seriöst, det vanliga: nån söt unge från ett kommunistland, ett gäng hundar som alla skulle få namn efter mina djur på Popo (typ Zizou, Ricky Dean, Leia, Devil och Spot... fast hellre Spock i så fall!), asmycket kläder, coola sci-fi-dörrar som leder in i den coola garderober, alla DVD-boxar i hela världen, Richard Dean Anderson... som sagt: det vanliga.
16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om dig. Jag brukar gå runt och intervjua mig själv i huvet och låtsas att jag är superrik och känd stilikon typ. Det brukar bli värre om jag läst mycket Frida-tidningar innan kan jag erkänna. Skittöntigt, men jag brukar bli lycklig så vem bryr sig?
17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Eeehhh... jag vet inte. Bananhammock?
18. Tycker du om att dansa? När ingen ser.
19. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka. Pojke: Harrison Luke. Flicka: Leia Indiana. Jag tycker helt seriöst det är bra namn. Sen blir det ännu snyggare om man heter Calrissian i efternamn, men jag tror jag nöjer mig med Eastwood.
20. Vilka personer vill du ska svara på dom här frågorna? Paul McCartney, Jim Morrison, Josef Stalin och Bamse.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: