torsdag 10 maj 2007

Jag tror att du är speciell

Jag hatar såna här kvällar. Antingen ignorerar folk mig, eller så förstår de inte att jag vill prata med dem, eller så sitter de och pratar med mig men tjatar mer om hur snygg min syster är. Ingen verkar intresserad av mig iaf, och det är ju jätteroligt när man legat hemma hela dagen och varit... tja, inte på mitt allra mest charmerande humör.

Antingen behöver jag en kk eller så behöver jag en pojkvän. Fast nu när jag tänker på det behöver jag en flirt tror jag. Sådär bra som det är i början, när man säger gulliga saker lite diskret i varje SMS och man känner sig precis sådär speciell som man vill göra. Och trots att man inte har nåt att göra låtsas man vara jätteupptagen och försöker ändå träffa personen precis så ofta som man kan utan att blir för uppenbart att man snubblat och håller på att falla ordentligt.

Det är jäkla tur att jag har en hel sommar på mig att styra upp nåt sånt.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Sweetcurry sa...

Ja! Flirt! Jag vill ha!

Ell sa...

Amen sister!