onsdag 23 maj 2007

Some luck at last!

YES!

Nyss ringde det en kvinna från det andra jobbet jag sökte, mao INTE Greenpeace och sa att de hade massor som sökt men att jag passade perfekt in på vad de sökte och nu har jag en jobbintervju på tisdag! Så jävla underbart!

Det roliga är att jag trodde min ansökan var helt oseriös. "Jag är en artonårig tjej med mycket viljestyrka vars mål i livet är att vara bäst på allt. Jag har trots min ålder fortfarande inte förstått poängen med att någonsin ge upp, och tror därför att jag skulle passa bra till att jobba för er. Tack vare mina goda gener har jag en oerhörd förmåga att slänga mig med ord (vi har ju t ex en svensk mästare i Alfapet i släkten), och är helt klart verbalt farlig för dem som försöker säga emot mig."

Fan vad bra jag känner mig nu. Och jag som tänkte whina om för lite sömn!

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Yay, vad bra! :D Vad är det för jobb? ^^

Ell sa...

Field Marketing. :P En sån där jobbig jävel som säljer Tre-mobiler! :P