torsdag 17 maj 2007

It's a whole new place, with a brandnew attitude

Nu är jag officiellt klar med Madame Saddams tenta. Den kanske inte blev så bra som den kunde blivit, men som jag sagt en miljon gånger tidigare: jag bryr mig inte. Jag kommer ändå bara få VG i historia b, det är ingen idé att försöka få bättre betyg, för hon tål mig helt enkelt inte. Det kan jag inte ändra på, och då får jag väl acceptera det här helt enkelt. Jäkla källkritikskärring...

Jag är klar med typ det sista riktigt jobbiga arbetet i tvåan, hoppas jag, så nu tänkte jag ta ledigt resten av dagen och skriva något annat. Vet inte om det blir en till novell för jag har en på g, eller om det blir MAT-gänget. Faktum är att jag nog känner mest för MAT-gänget så jag tror jag ska försöka ta mig förbi de lite segare delarna i Jakten på den magiska grunkan så jag kan komma nån vart på den (är det nån mer än jag som lagt märke till att under hela tiden som jag var ihop med Martin så skrev jag inte ett ord på den? Herregud).

Min familj har för övrigt bakat abnormt mycket de senaste dagarna, i tisdags bakade Acksäll vaniljdrömmar och toscakaka på stämning (det var stört gott), igår bakade jag kladdkaka och nu har Mamma fått mindervärdeskomplex och bakat bullar (ocskå sjukt gott) och några mystiska kakor man blir snäll av (OBS! Inte pepparkakor). Nice är det iaf.

Äntligen hittat någon att se Pirates 3 med, Z och jag har bestämt oss för att gå. Vi är inne på nattpremiären, men problemet är att köpa biljetter eftersom det inte går att boka några. Mycket dåligt, men det löser sig. Har vi tur hänger Wombat med också, och det vore ännu bättre faktiskt. Dålig film, dålig humor... blir det bättre? :P

That's enough of that shit.

4 kommentarer:

Chriss sa...

SKRIV MER PÅ DEN MAGISKA GRUNKAN! :D :D :D

Ell sa...

Det gör jag! :D

Anonym sa...

Skrev du inte ett ord under den tiden? Det la jag verkligen inte märke till...
Se till att skriva nu så att jag får ta en paus.

Ell sa...

Nej, jag tror inte det. :S Det ska jag!