måndag 10 september 2007

What news from the mark?

Japp, en Danmarks-blogg. Didn't see that one coming, did you? Ungefär lika mycket som jag förväntade mig att de skulle ha sexan här, märkte det efter ungefär halva Stargate och höll på att dö av lycka. :P

I övrigt är det ganska bra, jag och Chriss hade en underbar upplevelse när vi såg och träffade Freedom Call i lördags och igår vann jag Harrison autograf på Tradera. ^^

Nu ska jag se Simpsons och äta choklad, men alla som vill får gärna skicka uppmuntrande SMS. :D

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Chriss sa...

Coolt, har de sexan? :D Då missar du ju inte så mycket i alla fall! ^^

Jaaaa, det var bäst! <3
Yay, grattis till dig!

Eh, om jag hade haft pengar hade jag gjort det, men du vet ju att jag alltid är med dig i tanken! XD