onsdag 19 september 2007

'Cause tonight's the night the world begins again

The fucking Janitor in the fucking movie! Och självklart är det avsnittet i säsong 3, som jag inte har!Noll kommentarer som vanligt, och nu har jag gjort lite förändringar här. Blandat annat är bloggen inte lika ihoptryckt som innan, om ni fattar vad jag menar? Plus den mycket "snygga" nedräkningen vid sidan får väl också räknas som en av mina meriter, även om jag inte lyckades göra en lika fin som de har på HarrisonFordWeb.com. Och until-texten skulle faktiskt vara rosa... Aja, vad tycks?

Har även gjort om helt på TV-bloggen: http://bullwhipsandpaperclips.blogspot.com/ har alltså helt ny design, ladies and gentlemen, så surfa dit och säg nåt snällt och/eller konstruktivt.

I övrigt hoppas jag att jag blir frisk snart, för jag orkar inte ligga hemma mer. Visst, glo på Scrubs och Jagad (the Janitor är faktiskt med!) har sin charm, men jag orkar inte! Jag kommer ligga så sjukt mycket efter snart. Orkar. Inte. Med. Det. Här.

Kvällen spenderas antagligen med nån av mina Indy-böcker, ett fanfic, arr-möte, eller någon egenkomponerad berättelse. Släng in lite Simpson, bland hej vilt, och voíla, du har varit mig för en kväll. Var det inte fantastiskt?

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: