söndag 23 september 2007

I fell in love with an alien

HAH, nu är jag glad! Jag har nämligen hittat Heroes på Amazon.com. Och? tänker ni och pekar på CDON. Ja, om man menar TV-serien kanske det funkar: syftar man på Harrison Ford-filmen från 1970 så blir det genast betydligt svårare att hitta den (speciellt sen den där jävla TV-serien!), men nu har jag lyckats. Och inte nog med det: de har så mycket obskyra gamla 70-tals-filmer att jag har utökat min lista över filmer med honom jag har kvar att se med typ fem stycken, så nu har jag 14 av hans filmer kvar. WOW.

Happy happy fan girl, som Hanna skulle säga. Hur jag ska ha råd att köpa VHSer för 39 dollar styck kan man fråga sig. Äh, jag har hela livet på mig.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha jag har inte tänkt på att jag säger happy happy fangirl väldigt ofta...

Ell sa...

Det gör du faktiskt. X''D