tisdag 4 september 2007

Bullwhips and paperclips

Min TV-blogg har fått en liten makeover och nytt namn, ni hittar samma gamla blogg under det fina namnet: Bullwhips and paperclips numera. ;P Ny adress också, såklart. Skulle det vara svårt att komma ihåg, tänk Indiana Jones och MacGyver, det kan väl inte vara så svårt när det handlar om mig, aight? :P

Idag när jag berättade de glada nyheterna om dansken för Zackrid råkade Draken i min klass höra det, och ville mer eller mindre slåss med mig om henne! Okej, så illa var det inte, men när hon hörde vad hon gillade bad hon om att få byta dansk med mig med motiveringen "men det älskar jag också!". Hah, som om inte jag gör det? ;P Det känns iaf mycket bättre med Danmark nu.

Det, plus att Conny, vår före detta naturkunskapslärare, stoppade mig i korridoren och frågade om det var sant att jag skulle åka tåg av miljöskäl. Han blev hemskt imponerad av att det faktiskt var så, och tyckte - till skillnad från många andra - inte att det var konstigt att jag kunde tänka mig att flyga till ställen längre bort. Yay! ^^

That's enough of that shit.

Dagens :D
Jag gillar det faktum att Harrison Ford var toksnygg i Hollywood Homicide (iaf ser det ut så i reklamen...), och den är inspelad för så lite som fyra år sen... Calista is one hell of a lucky woman!

Inga kommentarer: