söndag 23 september 2007

Check up, här kommer jag, jag är Kristi Brud

Wraaargh! Nu har jag tillbringat längre tid än jag vill erkänna med att lägga över citat till min nya hemsida. Det är asjobbigt, och det värsta är att det är typ 822 citat och jag har lagt ut 199 just nu (borde lägga till ett till för symmetrin insåg jag nu...). Hur många som helst kvar! Och det tar verkligen tid att göra det också, sortera in alla i rätt kategorier, bestämma huruvida de är roliga nog för att var kvar (jag hade väldigt dålig humor en gång it den) eller inte. Men det går framåt, min nya hemsida borde lanseras snart. Sen kan jag börja jobba med mitt nästa projekt...

En sak som jag fortfarande stör mig på är det faktum att Kristi Brud made it to the löpsedlar AGAIN. Seriöst, det är över tre och ett halvt år sen Knutby-mordet, och ändå ser hon till att hamna på löpet ungefär en gång varje halvår så att ingen ska glömma bort henne. Alltid samma grej också: nya detaljer om Pastorns hemliga sexliv. I care so little I almost passed out.

För er som är helt efterblivna är Kristi Brud artistnamnet som Åsa Waldau använder sig av i sin strävan för världsherravälde. Den manipulativa kvinnan låtsas att hon på allvar tror sig vara förlovad med Jesus och skapar sig rubriker då och då för att göra reklam för sitt spa där hon jobbar med att hjärntvätta folk och tar över världen. Min teori är att det är Kristi Brud som manipulerat Pastorn till att manipulera Barnflickan till att döda Kristi Bruds syster/Pastorns fru... är det bara jag som börjar få huvudvärk?

En bra grej är att om man har tråkigt och vill läsa på lite om Sveriges mest konstiga kändis, så är Wikipedia som alltid din vän.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: