tisdag 25 september 2007

It's a perfect day, in a perfect world

Jag har nästan haft en oanständigt bra dag idag, vilket gör mig övertygad om att jag kommer se för jävlig ut på skolfotot imorgon. Illa, men det är sånt man får ta. Det är ju bara min sista chans ever att se bra ut på ett skolfoto, men ingen panik...

För att återgå till dagen: att gymma på morgonen är underbart (you're at the gym at eight, and school begins at ten?). Jag kommer inte sluta tjata om det, det var så jävla skönt att få träna imorse dessutom för jag har inte gjort det på tre veckor = jobbigt. Sen var killen på Sandy's som jag köpte latte av astrevlig, fast lattemaskinen var inte vaken när jag kom dit ("lyckligtvis var den ju inte bakis" som Zackrid uttryckte det). Framme i skolan fick jag 250 gram choklad av Z, fick veta att Kultur och Idéhistorian skulle tillbringas med att se Life of Brian... styrde upp projektarbetet, blev dyrkad av MacGyver-killen eftersom jag kunde dyrka upp lås med gem ("jag ska kalla dig MacGyverlina efter det här"), kom hem, övningskörde, fick veta att Hermelinen är ours för HP-konventet, beställde VÄRLDENS SNYGGASTE LINNE™ från Knapp.nu/andrasaker, köpte MacGyver säsong 2 från CDON...

Förutom att Scrubs plötsligt började om igen efter fittigaste cliff-hangern ever, så har dagen varit skitbra. Därför kommer jag med största sannolikhet ha världens sämsta hårdag imorgon och se för jävlig ut på fotot. Det är smällar man får ta.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Anonym sa...

neheeejdå, du kommer att vara en babe på fotot