söndag 2 september 2007

We are the ones who're gonna last forever

För just idag, 2 september, är det äntligen dags för MAT-gängets officiella hemsida att bli... officiell. För er som aldrig läst några berättelser är det här chansen att äntligen börja göra det, för er som läst några är det här chansen att läsa nästan allt vi skrivit (lite självcensur har vi dock ;P), och för er som är hardcore MAT-gänget-fans är det här chansen att lära er ännu mer om tjejerna i "Visste du att...?"-sektionen.

http://mat.angelinascitat.se/ är adressen, lägg till den i favoriter redan idag!

Och till Trams och Chriss... tja, jag hade tänkt skriva något mer djupt här, om hur bra MAT-gänget är och vad ni betyder för mig, men jag tror inte det behövs, för vi det här laget borde ni veta det. Men det tåls att sägas igen: jag älskar er. <3 ^^

We came out of a crazy mind
And walked out on a piece of paper

That's enough of that wonderful shit.

3 kommentarer:

Anonym sa...

MAT-gänget! <33

Jag älskar ju er också! Men efter fem år så kan man ju inte förvänta sig något annat.

Vi är bäst och vi ska väl egentligen säga något i stil med att vi hoppas på fem år till. Men vi lär hålla på i en evighet ändå!

<333

^^

Ell sa...

Haha, nej, efter fem år vore allt annat ganska otänkbart!

Jaaa, MAT-gänget är evigt liksom! Vi kommer skriva om dem när vi är 90 och döende, jag lovar!

Chriss sa...

Jag älskar er också <3