tisdag 25 september 2007

"Sometimes I amaze even myself."

Ibland är man nöjd med sig själv. I svenska b fick den alltid lika roliga uppgiften att skriva en novell, och jag skrev en när jag var halvtrött och bitter och hade huvudvärk på tåget hem från Skåne, och nu fick min lärare läsa den.

Och hon typ, älskade den. O_o Vilket är weird, för inga lärare har älskat några noveller jag skrivit innan, de har liksom tyckt att de är okej, men nu var hon så imponerad att hon frågade om hon kunde få behålla den sen, inte bara som lärare utan liksom... tja, för sig själv. o_O Jag är hemskt smickrad och mycket förvånad.

Fast jag ska redigera den lite. Typ ändra slutet och förtydliga en grej. Hmm, hmm, och det har jag till torsdag på mig att göra. Det får duga. Sen lägger jag nog ut den här också utifall att någon skulle ha tråkigt. :P

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Var det den jag fick läsa? För isåfall så sa jag ju att den var riktigt, riktigt bra! :D

Ell sa...

Japp, det var den. ^^
Tack! :D