måndag 7 januari 2008

Gonna fly now

Så jag har inte bloggat på ett tag nu. Typ nästan två veckor, men jag har faktiskt haft ett liv! Eller nej, det var inte sant: jag kunde haft ett liv. Trams kom hit, och sen drog vi ner till Chriss och det var ju nice och djupt och så. Man tycker ju att då borde man leva upp lite, men vi spenderade en vecka med att titta på TV, en dag med att shoppa och ytterligare en dag med att dra hem till en av Chriss kompisar. Liksom, hur slött får det bli? ;P Fast nice var det.

Idag var jag fortfarande arg på mina föräldrar efter ett spännande gräl med mina föräldrar om Norge, så för att bevisa att jag kan klara allt skrev jag ut 30 kopior av mitt CV och drog in till Täby Centrum och började fråga efter jobb. Har fem kvar nu, så det var ganska lyckat måste jag säga. Var flera butiker som sa att de skulle höra av sig snart också, yay me!

Nu ska jag plugga lite. Skolan börjar iofs inte förrän imorgon, men det är nog bra att börja med geografin redan nu. Den här terminen ska jag ju vara helt övermänskligt bra, så det är lika bra att börja i tid liksom. Det vill säga nu, när jag bloggar. Smart, Ell, smart.

Planerar att komma med en liten update om mina nyårslöften ganska snart, för jag har kommit på ganska många bra om jag får säga det själv. Inte nu dock, geografin kallar på mig!

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Chriss sa...

Det är bra av dig - du är duktig! :D