lördag 12 januari 2008

"You broke my glasses!" - "You broke my brush."

Min jävla borste dog! Det var världens bästa borste, och sen bara PANG gjorde den en jäkla En prinsessas dagbok och sen FLÖG den genom hela rummet och rullade in under soffan. VAD I HELVETE!? Jag som stod där och var asnöjd för att mitt hår var snyggt och blondt, och sen bara BANG, från ingenstans hände det. Vad ska jag nu fixa håret med? ;_; Ingen annan borste är så bra som den!

Nu tröstäter jag det sista av kladdkakan trots att vi ska äta mat snart. Jag är rebell. Sen insåg jag att om filtarna på Rusta bara kostar fem kronor skulle jag ju kunna skaffa en till min soffa också, för där la jag den jag köpte nu (som är fin med dödskallar på och som jag ska ha i skolan... fråga Trams om det) och insåg att det saknas ju helt klart. Estrella-filten funkar iofs alltid.

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Chriss sa...

Nooo, den borsten var ju skiten! Går den inte att laga? ;_;