fredag 18 januari 2008

"I wish my college had pictures of Harrison."

Jag är sjuk, och det är inte kul! Imorse när jag vaknade var jag så trött så jag trodde jag skulle börja gråta, och sen satte jag mig upp och bara *må dåligt* så då tänkte jag att fuck this shit, jag stannar hemma idag. Jag är fortfarande astrött trots att jag sovit massor, men jag ska nog hålla mig vaken tills efter SGA åtminstone. Orka såna här dagar!

Sen har jag känt att jag är nog otrogen mot Fefo nu, och behöver jag säga med vilket forum? Nä. Men de är sååå mycket trevligare, och snällare, och mindre gnälliga, och så förstår de mig! Om man kan välja mellan det och gnälliga typer som man pratat med hundra gånger innan då är valet inte överdrivet svårt, liksom.

"Movie posters as decorations are the best! I haven't seen it in many other schools, though, my school is sort of... weird. But it's sooo much more fun to look at a poster than a world map or something."
"lol, like -Geography class-
Teacher - Angelina, please point out on The Fugitive poster, the northeast side!
Angelina- *points with finger* it's this side teacher, the one on the right side of Harrison's head!
Teacher- very well, 10 points!"
- Moi och fatima

Liksom, ja?

Dagens bra, eller nåt, är att CDON finally hörde av sig! Tyvärr sa de att de inte kunnat dra pengar från mitt kort, så jag fick beställa om och nu var det 20 kronor dyrare. Tack för den, era jävlar. Men jag borde iaf få den inom en vecka, så då borde Trams ha den om senast två veckor. Snabbt och bra och inte alls sent...

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: