fredag 11 januari 2008

Likheten mellan bdb och facefuck? Ell hatar båda.

Idag hatar vi bilddagboken. Eftersom de uppenbarligen mörkat att lösenorden läckte ut i maj förra året, och nu när de sprids på internet kom de på att "oooops, we better do something!". Ell tillbringar eftermiddagen med att byta lösenord på samtliga ställen hon blivit medlem på sedan nian och bestämmer sig för att aldrig mer hänga på bilddagboken igen. Läs mer här...

För att göra saken roligare har jag inte pluggat (för upptagen med lösenordsbytandet), Trams är på sjukhus och kan inte SMSa så jag vet inte vad som händer, och jag har mens och börjar få mensvärk. TGIF? I don't think so.

Det var i alla fall bättre i skolan än väntat. Jag och Zackrid började en ny tradition genom att gå på café och äta frukost innan vi pallrade oss iväg (och blev sena eftersom jag tvunget skulle köpa blondspray), och under vår håltimme snodde vi åt oss ett klassrum och tittade på National Treasure eftersom vi ska se Book of Secrets imorgon. Det är två traditioner som jag kan tänka mig att fortsätta leva med.

Nu funderar jag på att skriva ihop lite slash och SMSa till Trams för att muntra upp henne. Fast å andra sidan så kan jag inte skriva slash, möjligen med undantag för ett par och jag har inga idéer om dem direkt och jag vet inte hur mycket Trams gillar dem. We'll see.

Mitt liv är ointressant och jag förstår om ingen bryr sig. Vad vill folk läsa här egentligen?

That's enough of that shit.

1 kommentar:

Trams sa...

Du hade kunnat skriva ihop vad som helst och sms:at. Vad som helst hade muntrat upp mig. ;p
Men jag uppskattar att du övervägde det. ^^