lördag 19 januari 2008

"I would tell you 'I love you', if only I spoke hovitos."

HAHAHAHA, jag tror jag dör, den där bilden är ju så jävla rätt. X''D Lorrie på HFW tipsade mig om bästa Something Awful-tråden nånsin (och jag har ändå gillat Helldump-forumet!): It's The Indiana Jones Valentines Day Card Spectacular! Så jävla många bra bilder! Och några sjuka...

Jag älskar mitt nördiga liv. <3 Jag fattar inte vad folk som inte är nördar gör på dagarna? Om någon som läser här drabbas av känslan att "nej, fan, jag är nog inte nörd ändå", så får en personen mer än gärna upplysa mig! Det vore spännande att veta nämligen...

Nej, nu ska jag nog vara ytterligare lite nörd och plugga innan Hanna behagar komma förbi. Det är fett awesome att hon bor här nu så att hon bara kan kika förbi lite då och då. Det kommer bli en spännande vår känner jag!

That's enough of that shit.

1 kommentar:

M sa...

*ASG* Underbart ^_^