lördag 12 januari 2008

Ain't no other man on the planet does what you do

Nu ska jag sluta obsessa över Harrison Ford (såg en typ awesome video som jag ska länka till imorgon), sluta titta på dåliga musikvideor (jag har väldigt svårt för Star Wars-musikvideor, och är de dåligt gjorda ska de . Dock såg jag en sjukt bra Indy-video tidigare idag till Ain't no other man med Christina Aguilera, om någon känner för att se den kan jag länka den också), och lämna HFWs forum som jag just joinat (folk som är lika besatta som jag! Hurra!).

Att sluta använda bilddagboken känns för övrigt som ett väldigt bra beslut. En stor börda har liksom lättat från mitt... hjärta är väl att ta i, men den har lättat i alla fall. Sen att folk bara "*sobsob* don't leave us ;_;" gjorde mig lite ego och glad. Jag gillar ego och glad.

Imorgon ska jag träna, se National Treasure 2 OCH ÄNTLIGEN blondspraya ihjäl min utväxt. Åhåhååhåhåh, tycker vi om det!

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: