söndag 2 december 2007

Yippee Ki-Yay, motherfucker!

Haha, awesome! Helt plötsligt var castingen med på dagens Yippee Ki-Yay-avsnitt, och tja, gissa vem som var med hela tre gånger? Just det: allas er egen Spegelboll.

Man måste ju ge dem cred, för övrigt: de vet ingenting om mig, men de har den goda smaken att få med ett klipp där jag sitter och SMSar (om det är med Li eller Drean förtäljer inte historien). Det är okej, jag vet att jag är beroende av min mobil. Nu vet alla andra det också.

Awesome var det iaf. Efter tredje klippet ringde plötsligt min systers kompis (hon tittade med mig för en gångs skull), och bara "jag såg din syrra på TV för typ... trettio sekunder sen!". Då kände jag mig cool.

Drean är snäll nu också: "Du skulle säkert varit med om Musse hade fått vara med och bestämma" säger han. Jag känner mig smickrad. Och cool. För jag var ju fett awesome på armhävningar.

Nu ser syster En riddares historia för hon blev lite inspirerad av slutet. Det är en sak som vi i alla fall kan hålla med varandra om: Heath Ledger är sjukt het.

That's enough of that very awesome shit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I den filmen är han sjukt het:D <3

Ell sa...

Jaa, eller hur? :D Vi kom dock inte fram till om han var snyggare där eller i Tio orsaker att hata dig...