torsdag 6 december 2007

Sömnlös i Täby

Tyst med er, jag är hemskt upptagen med att, eh, inte plugga. Faktum är att jag letar julklappar, och jag tror att jag börjat hitta ett par bra. Zs var såå uppenbar när jag väl fann den, Trams har jag iaf en reservplan på om jag inte kommer på nåt bra, och brorsans är fixad. Alla andra får gärna upplysa mig om vad de vill ha och om de förväntar sig nåt från mig (och om ni vill ge mig nåt, såklart).

Jag hade helt glömt bort allt med Yippee Ki-Yay tills Synth-Hitler hoppade på mig i korridoren och frågade om jag gick vidare. -_- Sen dök Spänsson upp och förhörde mig om hur det hade gått till också, så nu vet vi vilka som ser på det i skolan typ. Av någon anledning glömmer jag nästan alltid att det finns fler personer än jag som ser på sexan här i Täby.

Tre nätter då jag inte kunnat somna ordentligt, yay. Helt slut i huvudet idag, och vill bara lägga mig och sova eller dricka kaffe eller nåt. Sorgligt nog, för mig, får jag inte det för då kommer jag ännu mindre kunna somna ikväll. Det gör verkligen inte saken bättre att jag har varit lattesugen sen typ... imorse, faktiskt. Ska kanske hämta o'boy eller nåt, sockerkickar är inte lika sömnhotande som koffein (faktum är att de till och med uppmuntras på sömnproblem.se, min nya bästis).

Äh, ska nog TV-blogga lite och ta itu med allt jävla skolarbete. Skulle vara skönt att faktiskt kunna göra ett prov i tid imorgon istället för att, ja vad vet jag, missa det och behöva ta igen. Inte för att det har hänt förut, förutom hela tiden, men någon gång ska man ju råka ut för det också.

That's enough of that shit.

4 kommentarer:

M sa...

Vi är fortfarande på att byta julklappar va?

Ell sa...

Japp, det har jag räknat med! :D

Chriss sa...

Jag önskar mig Ola, men om du inte kan fixa honom så går hans senaste skiva lika bra XP

Vad önskar du dig? :O

Ell sa...

Eeehhhm... jag vet itne. XP