onsdag 19 december 2007

'Cause I'm feeling way too damn good

Av en kosmisk slump lyckades mina förhandsskrivna julkalenderdelar ta slut igår, vilket inte kunde varit bättre. En dag tidigare och jag hade aldrig hunnit skriva någon del för idag. Visst, det hade vairt nice att vara klar, men om det var tvunget att ta slut var nu ett ganska bra tillfälle att göra det. Hah, jag äger.

Och ja, jag lyckades igår! Ganska exakt fyra på morgonen blev jag klar, en halvtimme innan Marcus mailade iväg sitt arbete från andra sidan Kyrkbyn där han och Zackrid hade tentamaraton. Även på avstånd är sektorn synkad, liksom.

Dagen har tillbringats med Desperate Housewives, och nu har jag sett klart säsong 2. Jag vill se mer nuu, jag orkar inte vänta tills imorgon eller när jag nu lyckats få ner nästa säsong. Det slutar ju alltid så jäkla spännande, menar jag!

Nu blir det iaf julkalender och plugg till filosofiprovet imorgon, sen är jag friiii åtminstone fram till nästa år. Det är helt sjukt hur skönt det ska bli, jag tror lovets första quest blir att läsa ut första boken om Arn eftersom min familj ska gå och se filmen på premiärdagen och jag hatar att se filmer om jag inte läst boken först. Hah.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: