onsdag 19 december 2007

"Det är synd om människorna."

Eftersom Chriss hjälpte mig igenom min religionstenta igår insåg jag att jag inte kunde ge upp, och därför kämpar jag mig igenom en uppsats om August Strindbergs Ett drömspel just nu. Som jag sa till mamma, som kom och bad mig sänka och frågade om jag verkligen orkade det här, så måste den var klara innan tolv imorgon annars får jag IG. Så seriöst har det nog aldrig varit förut, och därför känns det lite spännande ändå.

Fast ja, mest av allt önskar jag att jag ska bli klar så att jag får gå och lägga mig. Jag kommer ändå inte få sova mer än fyra timmar inatt, men de senaste veckorna med sömnbrist har ändå inte gett mig mycket mer sömn än så, så egentligen är det nog inte ett problem. Det är ju dessutom julavslutning imorgon.

That's enough of that shit.

2 kommentarer:

Chriss sa...

Det är de rätta takterna, du klarar det! :D

Blää, jag hatar sömnproblem, jag har också det just nu, fast kanske inte lika illa som dig... :/

Mäh, slutar du idag? :O

Ell sa...

Jaa, jag klarade det! :D

Jag hoppas mina är lösta nu iaf!

Japp! :D