onsdag 12 december 2007

I need you probably as bad as I need another hole in my head

Jag känner mig - för en gångs skull - mogen och ansvarstagande som har loggat ut från alla ställen och snart ska ställa upp psykologiboken mot skärmen så att jag kan läsa och plugga ordentligt. Det är duktigt.

Syster ligger som vanligt och sover i min säng och Ronja Rövardotter är på i bakgrunden. Ja, så kul kan man ha här i världen när man är trött på allt och alla. Lillasyster och jag låg och whinade om att vi båda hade mens förut (det är det enda jag pratat om idag, så djup är jag), hon typ hoppade upp och ner i sängen och klagade på sin rastlöshet, och jag satt och dunkade huvudet i skrivbordet och skrek om mitt hat mot allt. Ja, jävlar, vilket liv man lever.

That's enough of that shit.

Inga kommentarer: