torsdag 23 juli 2015

Nu vart det sådär jobbigt igen

Mellan min nya "måste blogga någonting mellan varje bokrecension"-policy och min skitirriterande tendens att läsa en bok varannan dag har jag nu suttit i tio minuter och försökt komma på någonting, VAD SOM HELST, att blogga om, men, eh, det går sådär.

Borde sova för ska jobba imorgon. Trivs oförskämt bra på mitt jobb, ser typ fram emot att gå dit. Är det normalt? Kommer säkert inte hålla i sig, men herregud vad skönt det är jämfört med ca alla andra jobb jag någonsin haft alltså.

Sak som stör mig: att jag skrattade mer när jag läste Zlatan-biografin än jag gjorde när jag läste Bridget Jones 3 eller vad jag gjort halvvägs igenom Analfabeten som kunde räkna, som båda SKA vara rolig. SKäms för fan.

Oh, vänta. Viktigt PSA, detta är sommarens godaste glass, fight me:

Bildkälla: http://www.gb.se
När jag letade upp bilden fick jag veta att GB-glassgubben firar 50 år i år. Jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra med den här informationen.

NEJ MEN HERREJÄVLAGUD VARFÖR SITTER JAG OCH BLOGGAR OM GLASS (!?) NÄR KLOCKAN NÄSTAN ÄR MDNATT OCH JAG BORDE SOVA.

Bildkälla: https://www.tumblr.com/
KEJRÅ.

True story.

Inga kommentarer: