lördag 4 juli 2015

Juni i bilder


Jag var i Åkersberga för att göra research för min prisbelönta novell Mod.


Jag fick äntligen den respekt jag förtjänar på Mugglis


Jag sprang Blodomloppet och klarade att springa hela vägen på 10 km. :D


Trams och jag såg San Andreas för att vi gillar The Rock. Den var över förväntan.


Var på TEG-reunion med Zackrid.


Hade såklart massvis med böcker att läsa!


Sen var jag på Ninja Warrior-uttagningen, men blev tyvärr inte uttagen. :(


Jag var fotograf åt Alma när hon var Dino-Doris. :D


Mamma fyllde år och var skittråkig och önskade sig "servetter", så, eh, hon fick skitmycket servetter som jag slog in var för sig för det ska vara jobbigt att öppna paket.


Jag hade jobbintervju och hade på mig en mycket professionell outfit. "you look like you don't even CARE what Adamantium is!" sa Kirke.


Sen redovisade jag mitt exjobb på företaget jag gjort det för och då behövde jag lite mer självförtroende så jag klädde mig i rött och tog på mig mina coola nya skor!


Jag hade upplärning för Odla staden på museet och en av parasaurolophusarna hade rymt. :O


Det var midsommar så jag åkte ut till landet och läste böcker och åt tårta. Värt.


Nori var upprörd, som vanligt (han är en mycket upprörd liten gris), möjligtvis för att Bofur gömt sig i höet.


Efter Multicon var jag tvungen att jobba så Chriss hängde med för att chilla i solen.


När Chriss åkt hem drog jag iväg för att börja spenderat mitt presenkort på 2000 kr. Har fortfarande 800 kr kvar efter det här. Så. Jävla. Värt.

True story.

Inga kommentarer: